lauantai 16. marraskuuta 2013

Omia kokemuksia.

Pienessä päässäni olen pohtinut muutaman kerran sitä, mitä minulle sanottiin nykyisestä tallistamme ennen sinne muuttoa.
Jotkut luulevat, että siellä on esim. maneesin pohja kovin pehmeä. Maneesia kuitenkin huolletaan nykyään vakituisesti maanantaisin ja torstaisin, enkä itse ole löytänyt pohjasta pehmeyttä. Se on mielestäni ollut oikein hyvä ratsastaa, niin sileällä kuin hypätessä. :)
Pihassa asuu myös paljon hevosia, ylätallissa on noin 25 hevosta ja alatallissa on n. 16 ja sen lisäksi on vielä tallinpitäjien omia muutama.
Ruuhkaa ei silti ole, nyt perjantaina oli ensimmäinen kerta kun oli yli 3 samaan aikaan maneesissa. Mutta silti sinne mahtui hyvin.
Ulkokenttien pohjat ovat minulle tuntemattomat, niissä en ole vielä päässyt ratsastamaan kun on maneesikausi ja käyn usein niin myöhään tallilla. Tänään tosin oli poikkeus kun olimme Kirsin estetunnilla klo 9-10. Papsu oli hyvä ja meillä oli hauskaa ja saatiin hyvänmielen treeniä. :) 
 

Tänään olinkin siiten aikaisen aamun takia jo ennen 12 kotona niin että olin ehtinyt ratsastaaa ja tulla kotiin ja käydä Hugen kanssa pitkällä lenkillä, koska sää on mitä mahtavin! Ihan perus marraskuun puoliväli menossa :D



2 kommenttia:

  1. Vieläks etsit Papul vuokraajaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nyt on tulossa kaksi ihmistä katsomaan Papua to ja pe. Että viikonlopun jälkeen tiedän paremmin onko mulla vuokraajaa vaiko ei :)

      Poista