tiistai 2. heinäkuuta 2013

Mikä fiilis!!

Voi jukra tätä fiilistä, perjantaina Sanna sanoi rataharjoituksissa mulle että jos Papu kulkee tuolla tavalla kisoissa mitä tuolla rataharjoituksissa niin hän antaisi mulle helposti yli 60% .. En sit tiedä oliko Papu helpompi/rauhallisempi Sannalla. Mutta päätin lähteä Lavialle 13.7 kun siellä on He A:10 ja uhkaan ottaa siitäsen yli 60% ja jos se ei tuu ni lupasin jäädä sinne. :D

Lauantaina käytiin maastoilemassa, ai että oli kivaa vähän laukata :) Papu olis jaksanu mennä enemmänkin, mut päätin että raahaan jonkun opastamaan mulle pidemmän Paimio lenkin jotta pääsisin sitäkin menemään :)

Maanantaina Kata piti estetunnin, ja mehän oltiin siellä. Papu hyppäs tosi hyvin! Ihan liian hyvin, koska mulle tuli kauhee hinku päästä kisoihin ja enemmän hyppimään sen kanssa. Se meni rauhallisesti, hyppäs oikeista kohdista paitsi sillon kun mä säätelin jotain omaa siellä selässä. :D ja lopuksi mentiin 90-100cm rata ja siinäkin Papu oli ihan mahtava!! Oi miten olinkaan unohtanut hyppäämisen ihanuuden ja oi miten haluaisinkin päästä enemmän hyppimään..

Juhannus
Hugen kanssa ollaan treenailtu yksin oloa.. tai ei se enää treeniä ole. Mä lähdin sunnuntainakin illalla töihin ja Huge jäi noin kuudeksi tunniksi yksin kotiin. Eikä se ollut tehnyt mitään sisälle mun lenkkareiden nauhat oli syönyt poikki, mutta se nyt ei mua haittaa koska niitä saa aina uusia :)
Maanantainakin Huge oli sen ajan yksin kun olin tallilla, en viitti sitä aina sinne ottaa ku sitä täytyis kuitenki pystyä vahtimaan jollain tavalla siinä samassa.




Huge lepäilee itse tehdyssä pedissä 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti