maanantai 13. toukokuuta 2013

Kuulumisia viikolta 19

Nyt on jäänyt vähän vähälle tämä kirjottelu täällä.

Viime viikolla pidin Pinjalle 2 tuntia, yhden koulutunnin ja yhden puomi-/kavalettitunnin. Perjantaina käytiin myös itse hyppimässä Papun kanssa Katan valmennuksessa, oli hauskaa ja Papukin suoritti niin hienosti pomput. :))
Lauantaina oltiin vain kävelyllä, koska Papulla oli ollut ti, ke, to ja pe valmennuksia ensin Katan tunti mun kanssa sitten kaksi mun pitämään tuntia Pinjalle ja viimeiseksi Katan estetunti. Lauantaina käveltiin pihalla ja Papu sai syödä ruohoa ja Erika oli myös tallilla ja otti kuvia (niitä odotellessa). Huge oli siis myös mukana joten Papun ja Hugen yhteiskuva saattaa myös iskeytyä tänne. ;)

Sunnuntaina 19.5 menen Luvialle kisoihin!! HUI! He A:4 2009, ei mikään helppo rata, mutta en jaksa mennä K.N Specialia kun sitä on niin useasti menty. Keskiviikkona menen Sannan yksityistunnille, sillä  en millään voi mennä kisoihin pelkästään yhden ryhmätunnin turvin. He A:4:ssa on koko ajan koottua ravia tai koottua laukkaa, sekä avoja, joten täytyy tsempata itsensä kisapäiväksi kuntoon ja muistaa keskittyä hurjasti! Olen jo nyt alkanut stressaamaan niistä, joten saa nähdä miten menevät.

Sitten Hugen kuulumisia.

Huge on ollut mukana tallilla, keskiviikkona sai juosta tallilla Eelin kanssa (tallinpitäjän poika). Sekä perjantaina sai myös riehua tallilla, silloin tosin en antanut Eelin ottaa koiraa kun itse ratsatin niin olin hoitanut koiralle "hoitajan" katsomoon.
Lauantaina Huge meinasi jäädä Papun jalkoihin, kun yritti leikkiä Papun kanssa kun tällä oli turpa maassa ja söi ruohoa. Siinä se sitten meni juurikin pään ja jalkojen väliin ja haukahti niin eikös Papu säpsähtänyt ja onneksi meni taaksepäin eikä eteen päin! Sen jälkeen Huge pysyi jo vähän kauempana hevosesta, mutta ei kauheasti.

Perjantaina käytiin Turussa, mun kämpillä ja samalla tavattiin sitten Kölli-koira, joka tosin oli iso (pää oli melkein Hugen kokoinen). Kölli ei oikein välittäny leikkimisestä Hugen kanssa ja lopuksi juoksikin Hugea karkuun kun Huge hyppi päin sen naamaa. :D
Lauantaina Huge sai tavata tallin koirat kun ne päästettiin ulos samaan aikaan kun oltiin siellä. Rotwaileri Peppi haisto Hugea ja totesi, että se on pentu ja poika ni ei kiinnosta. Kun taas jackrussel Pekko, tuli myös haistamaan (ja se oli NIIN ISO mun pikkuseen verrattuna). Pekko ja Huge olis varmaan leikkiny vähän enemmän, mut en uskaltanu päästää Hugea vapaaksi ku pelkäsin et sit se keksii mennä hevosten tarhoihin.

Oon kyllä ylpeä mun pienestä koirasta, se tulee luokse kutsuttaessa ja ohittaa muut koirat nätisti kunhan on vähän ruokaa mukana. Osaa myös kävellä hienosti hihnassa, mitä nyt välillä täytyy huomauttaa ettei vedä. :) Osaa se jo istua käskystä ja välillä ymmärtää myös maahan käskyn. Ruokaa se saa vaan kun ensin istuu ja odotttaa ja sit ku antaa luvan ni menee syömään! :))
Oon myös huomannu et sil on kahuee tarve aina hyppii kaikken asioiden yli, oltiin käymässä mun serkun luona ja siellä kun se leikki niin piti ehdoin tahdoin mennä pöydän ja tuolien alta ja hyppiä poikkipuiden yli. Selkee agilitykoira mulle. ;)

Tässä oli nyt meidän kuulumisia pitkältä ajalta. Seuraavaksi viimeistään keskiviikkona päivitystä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti